2010年9月4日星期六

Amazing Grace! Thanks God!


我又有好朋友請我吃大餐啦!
I have a great dinner again with my best friends la!

太開心啦!其實開心不是因為撿了便宜,不花錢又有禮物收,最重要的是:我可以有這麼多愛我又關心我而又是那麼值得讓我感到自豪的好朋友我的美麗世界裡面!
I am so happy not only for the money and gift and the wonderful night. The most important is, I have so many friends who care about me and love me so much and worth to let me proud of in the beautiful world I live.

全能的上帝,感謝您的恩典!
Thank for the God and the wonderful gift.

我仍然相信有情可以飲水飽!
I still believe that, clear and clean water can make us full.

沒有留言: