2010年9月16日星期四

第六章:怪談Office gossip

K: 佢今天果然勤力咗,9點幾即刻開工。
Y: 係準時9點就即刻開機,入完第一張,就hea吓先low。
J:`佢一定咁做ga。
T: cheap 友。
Y: 唉,200又點ar,最後咻又係我地幫佢做埋!
    不過唔緊要,少的我地做晒,等佢全部要打part 1,2嚟趕quota。
Y: 我覺得主管尋日講1hr打幾多個report,係用嚟嚇我隔離嗰個........kaka。
K: 佢食家係咪wait我地help佢!?
J:一定係la!
Y:擺明la,佢見我打完,望住我行去你度,幫你打,到我返埋位,佢都係咁望咗陣ar!
     我地好似返返中小學咁,上堂瞞住Miss/Sir傳紙仔........kaka。
J:根本yesterday上司講D嘢,佢都會唔listen ga la。
Y:衣D咪叫"意見接受,態度照舊"low!!
     睇嚟我地真係要幫埋佢la,因為佢一日唔打,我地一日就開唔到next day!!
K: 我諗住等上司返嚟先help佢。
Y to K:你就好啦,你可以扮未做完,唔駛理佢!
    to J: 你逃過大刧,有得scan!
    to S: 你都可以回應。
    to T: 算跇,唔好望啦,望嚟激死自己,當睇唔到啦!
S: 我無眼睇,幫佢=害佢,佢太倚賴,好彩唔係主管人,番工仲要教仔,無氣,一於學佢,做夠quota慢慢入,不過我都係唔想學埋佢D衰野(我都係個句,人可以將勤補黜,但佢連做都唔肯做,真係幫佢唔到..........O咀!
T:真係無得救!

沒有留言: