2009年12月27日星期日

我家四姊弟 Sisters and brother


別矣小弟,願他生再為姊弟,重結善緣。
Goodbye our little brother. Hope we can see again.

「我弟弟的玩伴和同學,朋友,都認得我,甚至會叫我大姊姊。」
"My brother's friend and schoolmates all knew about me and treated me as their sisters."

「他工作的公司老闆在流浮山請吃飯,我都會有份兒的。」
"Sometimes, he will call me to join the dinner with his boss."

從此以後,怕再沒有人會得叫這麼一聲「燕姐」的了。
From now on, I am afraid there are no body call me 'Sister Yin'.

沒有留言: